Convocatòries

26/09/2017

Suversión II Festival Filminuto obre la seva convocatòria per a participar en els laboratoris de creació Suversión, els quals fan part dels vivers en residència del Laboratori d'Aprenentatge Comunitari (LAC) de La Virreina Centre de la Imatge. Els laboratoris funcionen com a espais d'exploració i creació de peces audiovisuals resoltes en format filminuto.

01/08/2017

El passat divendres 29 de juliol de 2017 es va reunir el jurat per seleccionar noves propostes que formaran part dels Vivers d'aprenentatge comunitari del LAC.

El jurat ha estat format per:

-Valentín Roma com a director de La Virreina Centre de la Imatge
-Mireia Cucala, artista convidada

-Elvira Pujol, coordinadora del LAC

-Joan Vila Puig, coordinador del LAC

 

04/07/2017

VIVERS d’aprenentatge
Convocatòria pública 2

Laboratori d’Aprenentatge Comunitari
La Virreina Centre de la Imatge

16/05/2017

Aquesta convocatòria parteix de l'experiència de la reciprocitat desenvolupada i experimentada al taller amb la finalitat de generar propostes d'auto-aprenentatge comunitari en el marc del LAC.

27/01/2017

El Laboratori d’Aprenentatge Comunitari és un espai d’experimentació dedicat a la creació i transmissió d’aprenentatges basat en la reciprocitat. La proposta parteix de les capacitats i potencialitats dels sabers personals i comunitaris en el que definim com un marc d’intercanvi, apoderament i creació. La intenció és dotar la institució i la ciutat d’un espai receptor i amplificador d’experiències entorn de l’art, la pedagogia i la metròpolis, al servei de la cultura, dels creadors i de les comunitats que hi formin part.

18/01/2017

El Laboratori d’Aprenentatge Comunitari (LAC) és un espai d’experimentació dedicat a la creació i transmissió d’aprenentatges basat en la reciprocitat. La proposta parteix de les capacitats i potencialitats dels sabers personals i comunitaris en el que definim com un marc d’intercanvi, apoderament i creació. L’activitat del LAC s’articula com a procés des del coneixement experiencial i vivencial, des del territori i la recerca comunitària, prenent com a recorreguts itineraris que estructuren la seva lectura i l’escriptura.